#smartbake
Spørgsmål og svar

Det er nemt og du sparer tid på planlægning og indkøb - og du får det hele leveret lige til døren.

Du får ny inspiration til din bagning og vi udskifter vores råvarer jævnligt, så du får varierede produkter.

Alle i familien kan være med, da vi naturligvis fremsender bagevejledninger - så børnene er mere end velkomne til at deltage i tilberedelsen. 

Der er ingen bindingsperiode, så du kan ændre og opsige dit abonnement en uge op til den kommende levering. 

Du bestiller din første kasse således:
1 - Vælg hvilken kasse du ønsker. (Basis eller glutenfri)
2 - Vælg hvor ofte du ønsker du kasse tilsendt. (hver 2. 3. eller 4. uge)
3 - Tilføj din ønskede kasse til indkøbskurven.
4 - Tilføj dine ønskede tilkøbsprodukter, som kan ændres fra gang til gang.
5 - Godkendt forretningsbetingelserne
6 - Gå til betaling og indtast dine kundeoplysninger

Vi har forskellige typer af kasser og som udgangspunkt er basiskassen nok til at dække en uges forbrug af rugbrød, boller og madpakkebrød hos en familie med 2 voksne og 2 børn.

Basiskassen indeholder ca. 3,9 kg dej.

Glutenfrikassen indeholder ca. 2,5 kg dej.

Du kan når som helst stoppe din leverance eller sætte den på pause. Det sætter din leverance på pause ved at logge ind på din profil på www.smartbake.dk.

Vi sender en mail 5 hverdage før din næste levering, så du har mulighed for at springe en levering over eller ændre leveringsdagen.

Du kan til enhver tid afmelde din kasse i en kortere eller længere periode f.eks. når du skal på sommerferie. Du har også mulighed for at tage kassen med dig på ferien. Vi leverer i det meste af Danmark - også i sommerlandet!

Du har mulighed for at tilkøbe ekstra produkter såsom rugbrød eller vores forskellige dejtyper.

Hvis du køber vores deje enkeltvis opkræver vi 50,00 kr. i leveringsgebyr.

 

 

 

 

Har du fået nyt betalingskort, så skal du ind og opdatere det under din profil for fortsat at kunne modtage bagekasser. Det er heldigvis både nemt og hurtigt!

Du skal logge ind, tryk på Min Profil i menuen i højre side. Her trykker du Detaljer, scroll lidt ned og i boksen Betalingkort trykker du på knappen Opdatér betalingskort.

 

 

Vi leverer næsten over hele landet samt bro-faste øer på faste leveringsdage. 

Du behøver ikke være hjemme. Vi stiller din Smartbakekasse hjemme hos dig. Som udgangspunkt stiller vi din kasse ved hoveddøren, medmindre du har angivet andet under dine profilindstillinger.

Din Smartbake-kasse leveres i kølekasser, der holder dejen nedkølet helt frem til kl. 21 på leveringsdagen.

Hvis du bor i en aflåst opgang, men ikke er hjemme på leveringstidspunktet, sørger vi for at buddet ringer på hos andre i opgangen for at komme ind til din hoveddør, eller ringer dig op for at aftale nærmere.

Du kan vælge at få leveret på din arbejdsplads – angiv blot din arbejdspladsadresse som leveringsadresse.

Bestillinger og ændringer skal være os i hænde senest søndag kl. 23:00 i ugen inden levering. Du får altid din levering om fredagen. 

Vi garanterer, at indholdet i Smartbakekassen kan holde sig i 72 timer fra leveringsdagen, så længe det opbevares i køleskabet.

Du kan indfryse dejen i op til 4 uger.

Skulle der mod forventning være gået hul på et fryseelement kan du fortsat trygt bruge indholdet i kassen. Vores fryseelementer er fødevaregodkendte og ligeså er den gel som er inde i fryseelementet.

Vi tager ikke kasser med retur. Det optimale er at aflevere dem til forbrænding.

Vores kølekasser er lavet af 98% luft.

Vores fryseelementer kan bortskaffes med dit normale husaffald.

Vi har forskellige kasser. Se priserne på de enkelte kasser under produkter.

Vores priser er excl. levering på 50 DKK. 

Du kan betale med alle standard betalingskort.