Reklamation

Produktet lever ikke op til mine forventninger. Kan jeg få pengene retur?

Vi er rigtig kede af, at din oplevelse ikke har levet op til forventningerne. Hos Smartbake Bakery Group vil vi altid gerne levere en god oplevelse med vores produkter.

Alle reklamationer håndteres via mailen info@smartbake.dk. Send navnet på produktet, en kort beskrivelse af hvorfor du ønsker at reklamere produktet, eventuelle billeder samt hvilken butik, produktet er købt i. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Produktet er dårligt, selvom det ikke har overskredet holdbarhedsdatoen. Hvad gør jeg?

Vi er rigtig kede af, at du ikke har haft en god oplevelse med produktet. Der kan desværre ske skade på emballagen under transport, eller der kan være sket fejl under selve produktionen. Derfor vil vi gerne undersøge det nærmere og finde en god løsning for dig.

Alle reklamationer håndteres via mailen info@smartbake.dk. Send navnet på produktet, en kort beskrivelse af hvorfor du ønsker at reklamere produktet, eventuelle billeder samt hvilken butik, produktet er købt i. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Har du et spørgsmål?
Loading...